Service

Service

Vi kan erbjuda snabb och prisvärd service för att garantera era kunder drifttrygghet. Låt våra egna välutbildade servicetekniker, som kan sin sak och vet vad du behöver, ta hand om din anläggning och låt oss gemensamt se över vilken servicenivå som passar bäst för dig! Idag utgår våra servicetekniker från Helsingborg, Göteborg och Stockholm.

Vi vet att ett driftsstopp kan kosta både pengar och kundförtroende och därför försöker vi alltid att ha ett komplett reservdelslager på alla orter.

 

Felanmälan

I november månad år 2013 lanserade vi ett nytt ärendehanteringssystem som underlättar både för oss och för våra kunder. Ni loggar in med era kundnummer som finns på senaste fakturan, eller mejlar info@apirosport.se så skickar vi numret till er. När ni klickar på länken för felanmälan hamnar ni direkt i vårt ärendehanteringssystem. Ni gör anmälan komplett, dvs. fyller i samtliga uppgifter (bifoga gärna foto på felet, det förtydligar ärendet). När ni sparat er anmälan får ni ett mejl på att vi mottagit felanmälan och ni får även ett ärendenummer som ni kan uppge vid kontakt med oss. Våra servicetekniker kontaktar därefter er och åtgärdar felet. När ärendet är avslutat får ni ett nytt mejl med den informationen.

 

Nu kan ni också beställa reservdelar via systemet. Ovan finner ni en länk till Core Health & Fitnes supports hemsida där ni kan söka artikelnumret på reservdelar från utrustning från Star Trac, StairMaster, Nautilus och Schwinn. Ni kan också söka efter reservdelar genom att skriva in er maskins serienummer eller SKU-nummer.