+46 42- 28 58 50
0

Du har inga produkter i varukorgen.

Service och reservdelar

Felanmälan och reservdelsbeställning

Sedan november 2013 använder vi oss av ärendehanteringssystemet mWork för allt som rör service, felanmälan och reservdelsbeställningar. Du loggar in med ditt kundnummer som du hittar på din senaste faktura, men du kan också skicka iväg ett mail till info@apirosport.se så skickar vi numret till er.

För att ditt ärende ska behandlas så fort som möjligt ber vi dig att skicka en så komplett anmälan som möjligt: fyll i samtliga uppgifter och bifoga gärna foto på felet – det förtydligar ärendet ytterligare. När ni sparat och skickat er anmälan får ni en bekräftelse på att vi mottagit din felanmälan samt även ett ärendenummer som ni kan uppge vid vidare kontakt med oss. Nedan finns en utförlig manual för hur du går tillväga.

 

Du kan även själv beställa reservdelar via mWork till samtliga maskiner från Star Trac, StairMaster, Nautilus och Schwinn. Nedan finner du en länk till Core Health & Fitness Support – här söker du artikelnummer genom respektive varumärke eller genom att skriva in din maskins serienummer eller SKU-nummer. Artikelnumret anger du sedan i mWork då du gör din beställning. Se nedan för en mer utförlig manual.